Lukjat!

2.8.2012

Täällä taas !

moikka ,
Aloitin howrse blogin erikseen tässä linkki:

sarabella123howrseblogi.blogspot.fi

Joo ..Siis olin panfussa x)

Oon miettiny miks mulle jäi kultapanda kamat päälle , kultapandapäivän jälkeen? Tuo on ollut noin varmaan muutama viikko :o No ihan samaa xD Menin siis kamarian luokse, sen Evron jutun takia ..Joo no vaihetaan puheenaihettaa vaikka..Panfun tuosta käyttämäärän aiheeksi..Panfussa on mun mielestä paaaljoon käyttäjiä ,  lähinnä 7-9 vuotiaita , mutta se on sopiva kaikenikäsille (ainakin minun mielestä..) Noh..Otin pienen kuvan ...
Hahaa..Tiedätte 100% kuka tuossa noin on C:Minun taso on jäänyt jumiin siihen 39..En tiedä mikä on problema..Ehkä koska olen muutama minuutti panfussa xD Multa on tultu tooosii monesti kysymään mikä toi on ?

Tuo ympyröity kohta , eli jalkapallo hattu..Jos jotkut miettii sitä tai on miettinyt eikä ole saanut vastausta niin voitin sen jalkapallo tapahtumasta eeeerriiiitttääääin kauan sitten..
Oho ..Hups tuli pikkusen pitkä postaus.. C: No siirrynpä nyt lemmikki.sen postailuun :D

Tassuttain
mussukki
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Olin tänään lemmikki.sessä ruokin lemmikkit... Enpä muuta..Mutta lemmikki.sen suosio on hiipunut alas..Aika paljonkin.Ihan niiku niitä ylläpitäjiä ei ois ku ne vastaa aina samoja vastauksia , enkä ole vieläkään saanut vastausta viestiin jonka lähetin n.6 viikkoa sitten.. Mutta siellä on onlinella yli 20 jäsentä .. Sen sijasta howrsessa on yli 1000 ..Mutta onhan se ihan hyvä että siellä käy aktiivisesti jäseniä , aika monella on varatyyppi , muttei minulla , lemmikki.sessä saa olla niin monta jäsentä kun huvittaa..Mut wOw ku näin monta lemmikkiä mulla on..


Eli 133 lemmikkiä :D Suurin osa on kyllä Weedin , Orionin ja Hopeanuolen hahmoja..Oon ollu aika kauan lemmikki.sessä ..Noinko paljon käymisiä!! :OOO
Nojaa..

Lemmikki.settäin..
mussukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ois kiva jos jätät kommentin kun kerta luitkin tai laita jooko myös muutenkin mut roska tekstii älä jätä esim koskdokdiojidjmo tai älä kiroile tai kirjota mitään sopimatonta minun blogiini!:)